Saturday 12 November 2016

Dessertlicious

Hey Food Lover!

Welcome to my food blog especially for those who likes to eatttttt..Okay, first and foremost let me introduce myself.My name is Nur Aishah and I'm Johorean.Haaa siapa kat sini orang Johor raise up your hand please (hehehe).Now I'm studying at UPSI and I'm from Faculty Science and Mathematic (bangga sekejap) hehehe. Aishah memang suka sangat bab-bab makan ni tapi disebabkan masa tak mengizinkan,tak dapat la nak try makan makanan yang trending sekarang ni.Serious terliur kot  tengok (arghhhhh!!!). Tak tau la nak cakap apa lagi~~hehehehehe...Okay back to our topic.Dekat sini I'll try to post on how to make frozen s'mores so boleh la you guys buat sendiri and don't forget to comment down below okay? 😁 

*sorry sis first time buat blog (saya budak baru belajar)









4 comments:

  1. Pernah try buat tapi tak jadi. Tq share resepi. Nanti sy buat

    ReplyDelete
  2. Pernah try buat tapi tak jadi. Tq share resepi. Nanti sy buat

    ReplyDelete
  3. Saya pernah try tp guna redipi lain. Will try this recipe soon

    ReplyDelete